В межах проекту «Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб», який реалізується Благодійною організацією «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» за підтримки Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, 17 березня, у Дубенській міській раді відбулося перше засідання робочої групи з підготовки створення соціального паспорту громади. Головував на засіданні робочої групи міський голова Василь Антонюк.
Представники БФ «Стабілізейшен суппорт сервісез» окреслили важливість наявності соціального паспорту громади, а також надали інформацію щодо процедури його створення.
Соціальний паспорт - документ, який містить актуальну інформацію про ресурси та соціальні особливості громади. Він описує адміністративно-територіальний устрій, демографічний стан, рівень зайнятості/безробіття, інфраструктуру, житлово-комунальне господарство, громадські та релігійні організації, місцеве самоврядування та бюджет, а також ризики, з якими стикаються мешканці громади.Варто зазначити, що такий документ мають не велика кількість громад Рівненщини.
Учасники робочої групи та представники БО БФ «ССС» розібрали розділи проєкту Соціального паспорту, а також розподілили між представниками робочої групи роботи з розділами паспорту за напрямками їх професійної діяльності та визначили терміни виконання завдань.
Повідомляє Дубенська міська рада
Немає коментарів:
Дописати коментар