У Костопільській міській раді відбулася зустріч із засновником Агенції територіальних ініціатив Ігорем Чавою. Йшлося про те, як бренд громади допомагає залучати нових партнерів та інвесторів, відкривати можливості для бізнесу й створювати робочі місця.
«Коли громада має впізнаваний образ, до неї охочіше приходять інвестори та бізнеси. Це означає нові робочі місця, додаткові надходження до бюджету та можливість інвестувати у різні важливі для громади сфери. Сильний бренд допоможе підвищити конкурентоспроможність місцевого бізнесу, розширити партнерства та міжнародну співпрацю, створити позитивний імідж Костополя в Україні та за її межами», – наголосив заступник міського голови Юрій Кузнюк
Костопільська громада розпочинає процес брендингу та створення брендбуку, щоб мати єдиний, впізнаваний і зрозумілий для партнерів образ. Це допоможе посилити міжнародну співпрацю, залучити інвестиції та зробити громаду більш конкурентною.
Підготовлено за матеріалами Костопільської міської ради
Немає коментарів:
Дописати коментар