пʼятницю, 10 травня 2019 р.

Острог презентував новий туристичний бренд

Острог – місто, що об’єднує – таке гасло обрали фахівці  спільно з  активними мешканцями міста. Розробники нового туристичного бренду пояснили для чого місту таке брендування та як воно впливає на його туристичний потенціал.  Наявний логотип  - сприяє позитивному образу міста, підвищення зацікавленості та туристичного потоку людей до Острога. 


«Ми побачили, що мусимо змінити наше лого, на просте та цікаве водночас. Саме лого надихнуло нас – ці люди які тримаються за руки, це наштовхнуло нас на фразу, що Острог може  бути містом, яке об’єднує» -  розповіла Олеся Гощук, завідувачка відділом туризму Острозької міської ради.
Гості зауважили -  напередодні старту нового туристичного сезону в Острозі – ми гучно заявляємо -  Острог – центр туризму у Рівненській області. Острог - це наша гордість, і його потрібно відкривати світові. Водночас, новий сучасний логотип та гасло -  сприятимуть ще більшому залученню туристів до древнього містечка.  Логотип зручний для використання різної сувенірної  продукції – ділової, для молоді і для дітей.


                             
«Ніщо так не уособлює  в собі відтворення історичних цінностей шляхом об’єдання людей, як Татарська вежа колишня, нині вона перетворена у Культурний Барбакан – це простір не лише для проведення екскурсій, але і для проведення концертів, вистав. Перша асоціація, коли люди бачать наш логотип, - це і є охоронна споруда, вежа, ворота. Ворота – це є другий зміст нашого логотипу, це Острог, який запрошує вас до себе. І третім більш глибоким сенсом нашого логотипу є люди, що об’єдналися разом», - розповів  дизайнер Віктор Черенков.
Розповіли представники міста і про інші цікавинки нового туристичного сезону в Острозі. Стартує він вже 10 травня. До кінця травня в Острозі відбудуться наступні події -  день вуличної музики, фестиваль – «Острог. Ренесанс», та день міста. Запрошують гостей на нічні екскурсії –«Ніч в музеї». Підготували особливу програму для дітей – усе в розважально-ігровій формі. В Острозькому замку вже запрацював аудіо гід українською мовою, в планах запустити англійську, польську та російську версії. Діятимуть також спеціальні знижки та акції на групові тури.

Повідомляє Офіс реформ Проекту ПУЛЬС  Рівненського РВ АМУ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна

Всеукраїнську історико-краєзнавчу конференцію планують провести у Гощанській громаді

Гоща готується до проведення другої Всеукраїнської історики-краєзнавчої конференції «Крізь віки: історія та культура Гощанського краю». Темо...

Популярні публікації