Острог – місто, що об’єднує – таке гасло обрали фахівці спільно з
активними мешканцями міста. Розробники нового туристичного бренду пояснили
для чого місту таке брендування та як воно впливає на його туристичний
потенціал. Наявний логотип - сприяє позитивному образу міста, підвищення
зацікавленості та туристичного потоку людей до Острога.
«Ми побачили, що мусимо змінити наше лого, на просте та цікаве водночас. Саме лого надихнуло нас – ці люди які тримаються за руки, це наштовхнуло нас на фразу, що Острог може бути містом, яке об’єднує» - розповіла Олеся Гощук, завідувачка відділом туризму Острозької міської ради.
«Ми побачили, що мусимо змінити наше лого, на просте та цікаве водночас. Саме лого надихнуло нас – ці люди які тримаються за руки, це наштовхнуло нас на фразу, що Острог може бути містом, яке об’єднує» - розповіла Олеся Гощук, завідувачка відділом туризму Острозької міської ради.
Гості зауважили - напередодні старту
нового туристичного сезону в Острозі – ми гучно заявляємо - Острог – центр туризму у Рівненській області.
Острог - це наша гордість, і його потрібно відкривати світові. Водночас, новий
сучасний логотип та гасло - сприятимуть
ще більшому залученню туристів до древнього містечка. Логотип зручний для використання різної
сувенірної продукції – ділової, для
молоді і для дітей.
«Ніщо
так не уособлює в собі відтворення
історичних цінностей шляхом об’єдання людей, як Татарська вежа колишня, нині
вона перетворена у Культурний Барбакан – це простір не лише для
проведення екскурсій, але і для проведення концертів, вистав. Перша асоціація,
коли люди бачать наш логотип, - це і є охоронна споруда, вежа,
ворота. Ворота – це є другий зміст нашого логотипу, це Острог, який запрошує вас
до себе. І третім більш глибоким сенсом нашого логотипу є люди, що
об’єдналися разом», - розповів дизайнер Віктор
Черенков.
Розповіли представники міста і про інші
цікавинки нового туристичного сезону в Острозі. Стартує він вже 10 травня. До
кінця травня в Острозі відбудуться наступні події - день вуличної музики, фестиваль – «Острог. Ренесанс»,
та день міста. Запрошують гостей на нічні екскурсії –«Ніч в музеї». Підготували
особливу програму для дітей – усе в розважально-ігровій формі. В Острозькому
замку вже запрацював аудіо гід українською мовою, в планах запустити
англійську, польську та російську версії. Діятимуть також спеціальні знижки та
акції на групові тури.
Повідомляє
Офіс реформ Проекту ПУЛЬС Рівненського РВ АМУ
Немає коментарів:
Дописати коментар