Задля комфорту та безпеки рівнян, інспектори з паркування почали працювати на території міста. Для старту визначили три маршрути в центральній частині, де найскладніша ситуація з неправильно запаркованими автомобілями, по них і патрулюють інспектори.
Це найбільш проблемні ділянки : вул. Петлюри – вул. Мазепи- вул. Шевченка – вул. Пересопницька – вул. Набережна; вул. Драгоманова – вул. 16 липня – вул. Шкільна – вул. Замкова; вул. Соборна – майдан Незалежності – ринок дикого (вулиця Здолбунівська).
Штрафувати поки нікого не будуть - лише попереджувати та проводити профілактичні бесіди або залишати інформаційні листівки водіям.
З приводу старту патрулювання, відбувся брифінг за участі директора департаменту Муніципальної варти Андрія Пасічника та заступника міського голови Рівного, Ігоря Кречкевича, на якому обговорили всі деталі роботи інспекторів.
Ігор Кречкевич: “Сьогодні ми робимо ще один крок до європейського, безпечного міста. Завдання Муніципальної варти - це не тільки наведення ладу із паркуванням авто, у департаменту є чимало завдань: це і контроль за благоустроєм, робота з системою відеонагляду та моніторингу “Безпечне місто”. Все це наступні кроки, про старт яких ми так само публічно будемо анонсувати.
Зараз інспектори розпочнуть роз'яснювальну роботу, а за деякий час порушників будуть штрафувати. Але не це буде головним показником їхньої діяльності. Головне для нас - зручність рівнян, їхня безпека, наведення ладу на вулицях.
Муніципальна варта працює для рівнян і за дорученням рівнян, тому ми домовилися з директором варти, Андрієм Пасічником, що його структура буде чи не найвідкритішою для пропозицій і звернень мешканців міста."
Ідентифікувати інспекторів Муніципальної варти можна за такими ознаками:
– в інспектора є спеціальна синя форма. На правому плечі обов’язково є нашивка Муніципальна варта з логотипом департаменту;
- інспектор має жетон з індивідуальним номером для ідентифікації;
- у кожного інспектора є посвідчення з особистими даними.
Повідомляє Рівненське РВ АМУ за матеріалами Рівненської міської ради
Немає коментарів:
Дописати коментар