Відбувся тренінг «Розробка та реалізація комунікаційної кампанії, вміння самореклами для сектору культури у Рівному», що відбувається у межах проєкту «Стратегія розвитку культури Рівного» та програми #EU4Culture в Україні.
Тренінг провела тренерка Аліна Тищук - концептуальний брендолог, графічний дизайнер Head of creative в «Lean and Sharp agency» (Switzerland). ВІДЕО
- Особливості комунікації і розвитку брендів, організацій на ринках діячів культури. Визначення власних цілей та мети комунікації.
- Аналіз ринку, визначення цільової аудиторії, її потреб. Сегментація. Портрет клієнта.
- Як знаходити своїх, близьких по духу клієнтів. Побудова бренду який люблять. Комунікаційна стратегія.
- Канали та формати комунікацій з аудиторією. Просування культурних продуктів.
Разом учасники обговорили успішні кейси і факапи сервісу, з’ясувалось що у кожного були свої власні історії. Переглянули цікаві відео про кейси у маркетингу від культурних інституцій Рівного, доречі над їх створенням та ідеями працюють молоді і креативні фахівці.
Даний тренінг був орієнтований на активних представників державних та комунальних установ культури, громадських організацій у сфері культури, журналістів, що пишуть про культуру, молодіжних ініціатив, незалежних митців - всі, хто свідомо підтримує культуру у нашому місті.
Проєк Стратегія розвитку культури Рівного створено за фінансової підтримки Європейського Союзу. За зміст несе відповідальність лише Управління культури і туризму ВК Рівненської міської ради та ГО «Агенція сталого розвитку міста», і він не відображає позиції Європейського Союзу.
Олена Семенович
Немає коментарів:
Дописати коментар