четвер, 1 червня 2023 р.

Студенти НАУОА презентували власні проєкти: додаток для відстеження міжміського транспорту, туристичний портал та рішення для гуртожитків

 Напередодні відбувся пітчинг проєктів студентів Національного університету “Острозька академія”. Він став заключною частиною пре-акселераційної програми DigitalLAB, що тривала сім тижнів, й складався з двох частин презентацій та оцінювання журі.

Під час першої кожна з команд презентувала власні ідеї:

Рішення для гуртожитків. Над ним працювали: Христина Кримчук, Вікторія Черевко, Андрій Нечипорук, Вадим Верба, Максим Матвійчук і Дарина Мосійчук.

Поселення у гуртожитки відбувається непрозоро: невідомо чи буде місце, коли й на яких умовах можна зняти помешкання, яка кількість співмешканців у кімнаті тощо. З боку управління гуртожитками цей процес теж не виглядає просто ー відсутнє рішення, що дозволило б зручно аналізувати та фільтрувати дані за вказаними параметрами, доводиться користуватися напів ручними системами, дублювати інформацію тощо. Відтак у студентів народилась ідея єдиного автоматизованого рішення, що дозволило б легко систематизувати відомості по гуртожитках для ефективного управління поселенням, а студентам ー доступ до особистого кабінету, де була б актуальна інформація щодо вільних місць, статусу заявки, оплати тощо.

Туристичний портал ー проєкт Юлії Франчук, Іванни Никитюк, Максима Божка, Михайла Жермоленко, Антонія Шийко та Максима Мокійчука.

Команда дослідила, що на Рівненщині немає ресурсу, де можна було б не просто знайти популярні історичні чи туристичні місця, а повністю спланувати мандрівку. Так народилась ідея єдиного порталу, де буде зібрана необхідна гостям інформація: цікаві туристичні локації, трансфер до них, місця відпочинку, ресторани, бронювання житла, а також скористатися послугами гіда чи стати ним і запропонувати власний маршрут.

Додаток для відстеження міжміського транспорту створювали: Віктор Гаврилюк, Ніна Заєва, Анна Почтарук, Олександра Воронцова, Анастасія Полюхович і Назар Нізамов.

Чи буде потрібний рейс, о котрій годині, за яким маршрутом, скільки часу очікувати, чи є вільні місця для пасажирів та багажу ー ці питання часто турбують користувачів громадського транспорту, особливо якщо йдеться про міжміські сполучення. Саме тому третя команда проєкту спробувала вирішити цю проблему та запропонувала автоматизувати її, розробивши зручний мобільний застосунок та встановивши GPS-трекери на маршрутні таксі.

У другій частині журі проєкту, генеральна директорка РЕНОМЕ Надія Гладкевич, заступниця голови Рівненської ОВА Іванна Смачило, виконавча директорка ІТ-кластеру Рівне Ольга Степанченко та голова правління ІТ-кластеру Рівне Вячеслав Мельник, поставили учасникам запитання та оцінили кожну ідею за параметрами: актуальність, інноваційність, соціальна важливість, опрацьованість бізнес-аспектів, економічне обґрунтування, глибина попереднього дослідження, маркетинговий потенціал та презентація.

За результатами голосування з невеликим відривом перемогу здобула команда, що працювала над додатком для відстеження міжміського транспорту.

Чому потрібні такі проєкти

Українські ІТ-компанії переважно не створюють готових продуктів, а працюють на аутсорсі ー просто пишуть код на замовлення. На противагу РЕНОМЕ СМАРТ є однією з небагатьох продуктових компаній, що займається розробкою ІТ-продуктів і якій належить авторське право. Тут переконані, що потрібно культивувати культуру підприємництва і створення готових цифрових рішень серед молоді. Позаяк в країні гостро відчутна потреба в цифровізації сервісів та послуг, якими щодня користуються українці.

Пре-акселераційна програма DigitalLAB, ініційована РЕНОМЕ СМАРТ у 2021 році, дозволяє молоді спробувати створити власний цифровий продукт, здобути необхідні знання для їх побудови і розвитку. З іншого боку, громада може отримати цікавий прототип або ж готове рішення для цифровізації однієї зі сфер життєдіяльності. Прикладом подібного рішення стала минулорічна ідея студентів Національний університет водного господарства та природокористування ー цифровий продукт «єПарковка». Хоча вона й не мала продовження у вигляді реалізації, та підняла проблему на поверхню обговорень у суспільстві й опрацювання громадою.

Що далі

Компанія планує продовжити співпрацю зі студентами Рівненщини та запустити наступний потік програми цієї осені. Подробиці та старт реєстрації буде оголошено на сайті РЕНОМЕ СМАРТ.

Підготовлено за матеріалами Реноме Смарт

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна

У Тараканівській громаді стартував проєкт для активісток - відео

Жіноча ініціатива «Спільнота активних жінок в дії» в Тараканівській громаді розпочали реалізацію своїх  ідей, заходи реалізовуються рамках п...

Популярні публікації