Представники культурних інстутуцій Рівного розпочали роботу над концепцією промоції нашого міста через культуру та туризм, у межах реалізації проєкту «Стратегія розвитку культури Рівного» та програми #ЕU4Culture. Роботу з рівнянами у цьому напрямку розпочав експерт з брендування територій Ігор Чава.
ВІДЕО
Ігор Чава - експерт з брендування територій, керівник відділу координації розвитку туристичної інфраструктури у регіонах у Державному агенстві розвитку туризму в Україні (ДАРТ), аналітик у Агенція Туристичних Ініціатив, має досвід з розробки, втілення та промоції брендингу міста Дрогобич, створення дієвих туристичних продуктів. Є консультантом Черкаської обласної ради у процесі брендування території. Раніше працював директором Комунального підприємства Туристичний центр міста Дрогобич.
З учасниками зустрічі Ігор поділився успішними кейсами з брендування та промоції міста Дрогобич. Детально розповів – а як усе починалося, як брендування вплинуло на місто та життя містян, що шукали туристи у Дрогобичі, які нині є результати.
Водночас відбулася практична частина роботи. Перша фокус група, спільно з експертом провела аналіз потенціалу міста у сфері туризму, визначили сильні та слабкі місця. Обговорили перспективи розвитку туризму та залучення туристів у Рівне, визначили – чого першочергово потребує Рівне, яких проєктів, ініціатив та творчо-бізнесових колаборацій.
Організатори зазначили – «Ми самі, рівняни, маємо, творимо багато чого цікаво та унікального, але не знаємо цього, мало цінуємо та не популяризуємо. Спільно зі стейкхолдерами культури Рівного будемо змінювати це поступово.»
Зустріч відбулася у межах реалізації проєкту Стратегія розвитку культури Рівного, а саме розробки концепції промоції та маркетингової стратегії міста Рівне.
Створено за фінансової підтримки Європейського Союзу. За зміст несе відповідальність лише Управління Культури і туризму ВК Рівненської міської ради та ГО Агенція сталого розвитку міста, і він не відображає позиції Європейського Союзу.
Немає коментарів:
Дописати коментар